UNDERBARA HELG

Hola! Har haft en kanon helg och är så glad just nu! I fredags låg jag med Sanna i revet hela dagen. Brände sönder mig men var en bra dag ändå. Sedan på kvällen åt jag middag hos henne och efter middagen myste vi med nutte framför en film. Vi orkade dock inte se klart hela filmen då vi båda var helt död efter dagen. Vi båda somnade ganska så fort kan jag lova och jag har inte sovit så bra på länge.

Igår morse vaknade jag upp hos Sanna(no shit), hon skulle iväg och jobba så for hem till mig men råkade somna igen på soffan. Där vid tolv for jag till Wincent för att hänga med mina goingar. Vi drack lite, solade, spelade fotboll, badade och bara tog det lugnt. For hem och duschade sedan for jag tillbaka till Wincent för att avsluta lördagen med grillning sedan partaj och partaj blev det mina vänner, ojoj. Kom hem fyra sedan for jag iväg och jobbade elva i morse, sista passet på två veckor och nu ska jag njutaaa. Förhoppningsviss mer bilder och inlägg också. Love. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback