CAUSE I´M COMING HOME AGAIN

 

alla bilder från festivalen är suddiga(ops)
Aaaaand I´m back! Alltså vilka jävla dagar jag har haft, det går verkligen inte att beskriva. Jag har träffat så många fina människor som gjort mina dagar till de bästa! Har sett så mycket grymma artister, höjdpunkten var fan Kanye måste jag säga. Det var så himla mäktigt att se honom bara samt var det sån fart på alla i publiken, folk twerkade åt höger och vänster och alla hade bara riktigt kul. Älskade när han ba "You´re looking at the no 1 rock star in the world, Kanye motherfucking West" haha alla bara skrek. Axwell och Ingrosso var också feta, lyssnar knappt på house men hade en period då jag bara lyssnade på SHM och dem spelade ju en massa av deras låtar sedan var det raketer och hela faderullan. Alla artister var såklart bra, dock var jag fett missnöjd med Kings of Leon höll ärligt talat på att somna under deras spelning och var så nära på att gå därifrån. Kändes jätte tråkigt då jag hade sett framemot att se dem.

Nu är det dock över och det var inte förrän i morse då jag vaknade i min egen säng som jag insåg det. Det känns riktigt tråkigt för man har levt i en liten lyckobubbla där borta. Imorgon börjar jag jobba igen så har idag på mig att försöka bli människa igen haha. Nä men Bråvalla var succé och längtar redan till nästa år. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback