GÖTEBORG

ska fota annat än mat i Göteborg, lovar
Hej! Klockan är nu efter ett och jag har just packat klart till götet och vi far om cirkus 4 timmar. Man kan ju undra vad jag gör uppe nu, men sån är jag. Idag har jag tränat, körde ben idag och det gick jätte bra. Älskar att köra ben, roligaste att köra just nu! Sedan for jag hem, snabb duschade innan jag for iväg på salongen där min syster tvättade mitt hår. Hahah lite lyxigt att få håret tvättat på salongen va? Sedan mötte vi upp min mamma och åt middag tillsammans, var jätte mysigt och gott. Därefter följde jag med min syster och några på tivolit i stan innan jag for hem. Nu ska jag gå och sova de få timmarna jag får, sedan ska jag försöka blogga i Göteborg. Puss på er så länge.  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback