HEMMA IGEN

Första stoppet var i Ulricehamn där vi hälsade på min morfars brors fru, sjukt mysig stad. 
Sedan for vi vidare till High chaparall, för min kusin så gärna ville dit. Har varit där när jag var mindre men minns inte så mycket från det stället. Det är en uppbyggd vilda västern, sjukt coolt. Höll dock på att svettas ihjäl den dagen och brände mig rejält i nacken haha. 
Tillslut var vi framme i Göteborg. Där gick vi på Liseberg, åt ute massor, shoppade och besökte 4 gott såklart. Har haft det så himla bra och bara njutit till fullo. När jag kommer hem blir det direkt stress och problem men jag hoppas allt löser sig. Den här midsommaren blev verkligen inte som planerad. Ska i alla fall fara till Rebecka ikväll och hoppas Sanna kommer också. De kommande dagarna är det massa fix inför bråvalla som ska göras, är så stressad och hoppas jag hinner med allt. Puss. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback