LOVEHATE THING

enda bilderna från dagen, bara matbilder hmm ovanligt:p
Hej! Igår på dagen tog jag det bara lugnt, for iväg på gymmet och körde ett discopass haha för jag orkade inte med något mer. Sedan for jag till stan för att äta middag med mamma. Runt halv åtta kom Frida och då for vi på fest med massa från klassen, hade dyng kul verkligen! När vi for hem var jag ute efter en matbit så cyklade fram och tillbaka genom stan mer än en gång och det var så mysigt med alla studenter! Fulla och glada haha. 


Idag vaknade jag med Frida vid min sida så vi åt frukost sedan for vi in till stan för att hon skulle fixa lunch inför jobbet. Därefter mötte jag upp Sanna som jag både hann luncha och fika med hah, plus gå i massa butiker såklart. Efter jag sagt hejdå till Sanna så mötte jag upp en annan fining som jag hängde med en stund innan jag for till pappa igen. Nu ikväll har jag varit på en studenmottagning för min systers pojkvän, åt massa gott och bara hade det trevligt. Nu sitter jag och gör en packlista inför götet, ska bli så skönt att komma iväg men kommer sakna så många här hemma. Puss. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback