ALLTING LÖSER SIG

Hej! Har haft en jätte stressig dag och det har blivit allt för många stressiga dagar sista tiden. Vaknade där vid sju för att fara iväg och jobba, jobbade till middagstid ungefä, sedan slutade jag för dagen. For iväg och träffade Daniela en sväng och har även hunnit duscha och storstädat rummet samt svarat på mail och fixat lite med bloggen. Imorgon måste jag in till stan för att fixa lite saker jag ställt till med, har tappat bort busskortet, skolkortet samt skåpnycklarna och det är en av anledningarna till att jag är stressad just nu. Hoppas det går att lösa snabbt i alla fall! Sedan i morgon kväll blir det träning med Sanna som kommit hem från utlandet, hon var fräschare än vanligt med sin bränna. Måste även försöka plugga och göra bort skolarbete. Hoppas ni haft en bra dag. Löööve. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback