ANOTHER DAY, ANOTHER SMOOTHIE

God morgon! En ny dag, en ny smoothie haha nä men hur gott är det inte? Kanske ska lägga ut något recept här på bloggen? Idag ska jag i alla fall alldeles strax göra mig i ordning för att fara en sväng på stan med pappa. Sedan ska jag fara till Sävar tror jag, Philip sover så han har inte svarat men skulle gissa på att vi skulle hänga där. Ska i alla fall vara med han och Isaac, vet inte vad vi ska göra faktiskt förutom se gladiatorerna såklart!

Igår kväll så for jag ju och fikade med några vänner, det var jag, Sanna, Nicklas, Rebecka Junas och Robert. Vi for i alla fall på Waynes där vi satt en bra stund och bara snackade. Köpte någon brownie och is te! Smakade också på Rebeckas is chai latte, och herregud vad gott det var! Nästan så jag tycker den var godare kall än varm som jag brukar dricka den. Haha men nog om det, ni får ha en bra lördag så skriver jag under dagen. Love.       

 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback