DÅLIGT PASS

Hej! Har alldeles fikat en macka med ägg och en proteinsmoothie med smak av blåbär, satt bra efter ett väldigt tungt axelpass. Inte tungt för att jag körde hårt utan för att jag började må dåligt och hade verkligen noll energi. Så himla tråkigt då jag och Sanna skulle köra ett kungligt pass, så är jag tvungen att dra.  Mår i alla fall bättre nu efter en dusch och mat i magen.

Har förberet mig inför skolan imorgon, packat ner det jag ska ha med mig och sådär. Skulle inte kunna leva utan post-it lappar, skriver ner i stort sätt allt jag måste göra så jag inte glömmer något. Utan dessa lappar hade nog mitt liv varit kaos, speciellt nu när det är så mycket. Bara en dag nu i skolan sedan är det fredag, vilket också innebär skola men man är ju alltid mycket gladare på fredagar. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback