DON´T SAY YOU ARE SORRY

Hej goingar! Nu är torsdagen snart förbi och den efterlängtade fredagen närmar sig mer storm steg. Sitter just och målar naglarna efter en lång dusch med hårinpackning, behövligt! Hade skola som vanligt idag och efter skolan for jag och jobbade, slutade vid åtta ungefär så var skönt att sluta hyffsat tidigt ändå. Brukar sluta elva på torsdagar annars liksom. Imorgon kommer jag börja dagen med att slakta mina ben bokstavligen, sedan skola och efter det ska jag på stan en stund med tjejerna. Efter det far vi vidare hem till Jonna där vi ska käka middag tillsammans sedan ha det trevligt på kvällen. Kommer stanna i stan till på lördag! Kanske inte blir världens bästa uppdatering, men ska försöka slänga in något inlägg. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback