HARD WORK, WORK

Hej! Önskade jag kunde säga ursäkta för den dåliga uppdateringen men har njutit av lovet till max och verkligen tagit vara på varje minut och gjort massa roliga grejer, men nej så är inte fallet. Har spenderat alla mina lovdagar hittills på jobbet och ska även jobba imorgon och på söndag, hejdå roligt lov men hej pengar!   Det enda roliga som jag gjort detta lov var när jag i tisdags hängde med Philip och Oskar, men sen har jag verkligen inte gjort någonting.

Ser faktiskit framemot skolan konstigt nog men mest för att jag kan börja träna då igen. Inte tränat sedan förra fredagen och vill bara springa en mil och lyfta massa vikter. Så nästa vecka blir det skola, träna och jobba hehe men självklart inte lika mycket som nu. Har egentligen inte så mycket att dela med mig av men ville bara skriva så ni visste att jag levde. Puss. 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback