JORDGUBBAR OCH CHOKLAD

en bild från just nu 
Hej! Ligger just nu i sängen trycker choklad och jordgubbar och planerar kommande vecka. Har inte så mycket att skriva in än så länge, lite arbete och lite annat men inte så mycket mer än så. Ska försöka passa på att träna nu när jag har lov då jag knappt hunnit med det den sista tiden med tanke på jobbet. 


Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade vid halv elva och for till stan med pappa en sväng, sedan har jag bara kollat på film och läst lite i min engelskabok. Har haft huvudvärken från helvetet och därför inte gjort något annat. Skulle egentligen till Sanna ikväll och ha en myskväll men kände verkligen inte att jag orkade så blev att stanna hemma.  Imorgon ska jag jobba sedan fara till mamma som vanligt på söndagar.  Puss. 





Jätte fin blogg :)

Svar: men tack! Vad glad jag blir fina du:)
Sandra Lundmark

2014-03-01 // 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback