JUST FOR ME


Hej finisar! Hoppas alla haft en bra helg såhär innan skolan drar igång igen. Jag har spenderat min i Bygdeå hos min mammas särbo. Ätit gott och bara tagit det lugnt och vilat upp mig för jobb. Så idag har jag jobbat igen, blev lite längre än vad jag hade tänkt mig så var mer än skönt att få fara hem. När jag kom hem åt jag middag, duschade och packade sedan for jag till pappa. Just när jag kom hit så kom Daniela, saknade ihjäl mig efter henne så var jätte kul. Vi har ätit choklad och popcorn, planerat vår kommande vecka, pratat och ska alldeles strax göra kväll skulle jag tro. Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller och jag SKA ta tag i min träning på riktigt denna vecka, är såå taggad så ni förstår inte. KBK!

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback