LEDIG DAG

Här ligger jag, i soffan och taggar igång inför ett kvällpass med bästis! Axlar står på schemat för dagen och det är en av favvopassen. Idag har jag ju varit ledig så åkte upp till stan för att fixa mitt busskort och skåpen på skolan. Sedan åt jag lunch innan jag gick in till stan för att köpa bland annat en shaker till Daniela(hennes på bilden). Försökte hitta ett par solbrillor också men orkade inte leta så länge innan jag tog bussen hem. Borde egentligen plugga nu men är så himla trött så får se till att vara duktig på lektionerna imorgon. Ska snart fixa middag, blir kykling och ris idag, hur gott?? Imorgon är det tillbaka till skolan som gäller, känns faktiskt bra! En dag närmare helg ju! Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback