PWO

Här är länk till produkten > mm sports
I min beställning från mm sports så fanns bland annat denna pre-workout. Testade den första gången idag och det är faktiskt första gången jag använder mig utav en pre-workoutprodukt. Nu när jag har testat så kan jag lova er att det kommer bli mer beställningar av denna. För er som inte vet vad en pre-workoutprodukt är så är det en prestationshöjare som ger dig mer ork när du tränar. Det finns i både pulver, kaplsar, tabletter och dricka men den vanligaste är pulver som du sedan blandar med vatten. Man dricker alltså detta för att kunna leverera ett bättre pass med mer energi samt uthållighet. Jag märkte en kort stund efter att jag druckit det att det började sticka i hela kroppen och jag kunde inte sitta still, detta ledde till ett succé pass på gymmet!

Såhär står det på hemsidan om produkten:
-Body Sciences populäraste Pre-Workout - helt utan kompromisser!
-Ökar din energi och fokus under dina träningspass!
-Erkänd för sina goda smaker!
Body Science Vip-X är en avancerad Pre-Workout som kombinerar två olika sorters kreatin: Tri-Kreatinmalat och pH-buffrat kreatin. Tillsammans med ingredienser som är designade för att göra dig piggare och mer fokuserad och med ingredienser som ökar din prestationsförmåga, får vi en unik
kombination som levererar en sensationell träningskänsla med maximal energi, pump och fokus.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback