SHOPPINGMODE

bild 1: gårdagens godis  bild 2: bild från just nu, hur gott är inte tortellini?
Hej! Sitter i skrivande stund och trycker en tallrik med något jag slängde ihop snabbt. Blev inte många timmars sömn i natt, kom hem vid sex i morse ungefär och då hade det börjat ljusna ute faktiskt så var inte så hemskt att gå hem. Idag har jag hunnit vara på stan och inhandlat ett par nya jeans då mina hade mer än ett hål och såg allmänt förjävliga ut. Försökte hitta en väska också men hittar ingen som jag verkligen älskade, vilket är ganska viktigt då det är något man ska använda nästan varje dag. Slängde också iväg en beställning hos MM sport, ser ut som någon är på shoppinghumör. Måste dock lugna mig, måste i första hand fixa allt inför sommaren och betala det först, sedan kan jag spendera resten på annat och spara såklart. Nu väntar jag på Philip som är på väg hit sedan ska vi på stan en sväng innan vi far till Sävar. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback