SKÖN LEDIG FREDAG

mys med Rebecka idag 
Hej hjärtan! Hade ledig dag idag vilket var behövligt. Tog en lång sovmorgon sedan for jag in till stan för att fika med finaste Rebecka. Vi gick i några butiker också och jag fick med mig en nattkräm från The Body Shop, kommer visa er den sedan om det visar sig att den är värd att nämnas. Tycker det är så himla svårt sånt där, att hitta produkter som funkar för ens hud, vad som är bra och dåligt liksom. Var i alla fall jätte mysigt att få hänga med henne en stund. Efter det for jag med mamma på maxi och handlade, sedan har vi käkat och nu ligger jag i soffan och äter jordgubbar. Imorgon får vi se vad som händer, skulle behöva plugga lite och vi kanske skulle fara och åka skidor vilket skulle vara hur roligt som helst. Jag och Sanna ska ju till fjällen här framöver så kan ju vara bra att ha provåkt lite för i år i alla fall. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback