YOU HAD ME AT HELLO

blivit helt tokig i torkad kokos, det är såå gott
Hej! Redan torsdag mina vänner och det känns ju helt galet bra med fredag i morgon. Har dock en väldigt jobbig skoldag framför mig, torsdagar är verkligen värsta dagen på hela veckan. Har i alla fall en celsius i väskan som jag ska knäppa vid rätta tillfället haha. På bussen i morse åkte jag för engångsskull faktiskt med Rebecka, så det var en bra start på dagen!

Idag efter skolan ska jag fara hem, träna och käka middag innan jag tar bussen tillbaka till stan för att möta upp Daniela. Vi skulle gå på någon butik sedan far vi tillbaka hem och så sover hon hos mig. Har saknat henne så, det är helt sjukt. Samma sak med Sanna, men henne fick jag äntligen träffa igår i omklädningsrummet på gymmet, haha inte alls så ovanligt för oss faktiskt. Men ni får ha en bra dag så skriver jag senare. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback