ADDICTED TO YOU

Hellu! Vaknade upp till strålande sol och kände bara att det kommer bli en kanon dag. Låg cirkus en halv timme på balkongen och fick lite färg ändå, men sedan var jag tvungen att packa till pappa och sådär. Nu har jag kommit till pappa och tryckt i mig världens godaste sallad. Det var en med pesto pasta och kyckling. Nu tänkte jag köra ett litet hemmapass, det brukar jag göra ibland de dagar då jag känner att jag inte har tiden till att fara på gymmet. Så ska köra lite squats, utfall osv work that as med andra ord. Därefter ska jag trycka en bar innan jag sätter igång med pluggandet. Ikväll kommer Daniela hit för att ha film mys som avslut på den här helgen. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback