BABY SHOWER

Hej! Idag har skolan gått hyffsat fort. Vi har förberett en massa inför yrkesmässan som startar imorgon, känns sjukt tråkigt om jag ska vara ärlig men har inte så mycket till val. På lunchen for jag, Jonna och Frida och åt tacobuffé sedan gick vi en snabbis på bikbok och jag köpte en ny tröja, visar senare. Alldeles nyss lämnade massa sköna människor min lägenhet efter att ha haft en ”babyshower” för mina och Danielas marsvin som vi snart ska köpa. Hahah det är så sjukt att vi hade en baby shower för det, men älskar sånt där. Så vi åt massa gott och skojade på.

Nu ska jag snart till Holmsund med Rebecka för att fara till Sanna och fixa en sak. Efter det tänkte jag träna om jag hinner. Måste försöka plugga också. Puss. 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback