DAGEN

Hej! Igår var vi ju ute och åt middag, vi åt på gitarrmuseet här i Umeå och jag tog deras burgare. Sedan for jag hem och myste med mamma som hade ny kommit hem från Spanien. Idag har jag solat, sedan for jag till Holmsund för att träna. Mitt träningssug har varit extremt, aldrig varit såhär hemskt faktiskt haha. Så trots att jag inte är helt frisk så körde jag ett pass. Dock ett lättare sådant utan vikter och när jag kände att pulsen sprang iväg allt för mycket så lugnade jag mig. Nu har jag just duschat och ätit super god middag. Ikväll ska jag bara vara hemma och se på tv hade jag tänkt. Imorgon ska jag fara och titta på bränboll med Sanna sedan ska jag jobba på kvällen. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback