GOOD DAYS

Hola! Har haft en heldag idag på stan! Började att luncha med Frida och gick på stan med henne, vi åt på costas och det var super bra mat där, tips! Hittade verkligen hur mycket som helst på stan. Hade bestämt att jag inte fick komma hem med ett enda svart plagg, för nu gott folk är det sommar och jag ska försöka lägga det svarta på hyllan. Kommer självklart använda svart haha, men ska försöka dra ner på det. Men när jag hade sagt hejdå till Frida träffade jag Philip. Long time no see, så det var jätte kul att träffa honom. Följde med honom till frisören sedan skulle han iväg och jobba.

Har haft en riktigt kunglig dag och kvällen kommer bli suverän den med! Mamma kommer hem från spain, som jag har saknat henne! Sedan har min bror kommit hit från Göteborg, finns inga ord för hur glad jag är när han är på hemmaplan. Förra gången han var här vägrade han träffa mig för hade nämligen magsjuka haha så kan förstå honom. Nä men så jag, Sofie, Mattias, Pappa och Alexander ska ut och äta ikväll. Andra gången jag äter ute idag, men så får det bli ibland. Hoppas allt är bra med er. Puss. 

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback