HEMMAPLAN

Hellu! Igår kom jag hem från fjällen och det kändes både bra och dåligt. Har varit jätte skönt att vara borta från allt och bara njuta. Vi har åkt/kört skoter, grillat, ätit gott och sådär. Igår kväll så myste jag i stan på kvällen sedan idag var jag en sväng på stan med min syster. Köpte en ny mobilladdare då min gamla har lagt av helt. Var rädd att jag var tvungen att köpa en helt ny mobil så blev glad då det visade sig vara laddaren som spökade. Ikväll kommer Daniela hit som vanligt på söndagar så ska bli kul att träffa henne!

Nu har vi snart en ny vecka framför oss och jag är så jävla taggad på livet just nu. Det är snart sommarlov och jag har massa spännande framför mig som ni ska få följa med på förhoppningsvis, ska försöka uppdatera så ofta jag kan. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback