IT STILL WARM MY HEART

Hej! Skulle uppdatera igår efter jobbet men började må så fruktansvärt illa, hade huvudvärk från helvetet och frös hur mycket som helst så gick och la mig direkt när jag kom hem. Trots att jag sov från cirka nio så kände jag mig trött i morse, förstår inte vad som hänt haha. For i alla fall iväg till skolan och gjorde ett nationella prov i engelska, jag håller tummar och tår för att det gick bra. Efteråt gick jag, Jonna och Frida på stan. Köpte en ny bikini, nya jeans och mat hehe. Nu ska jag äta sedan halsa en jacked fuel och fara på gymmet. Ska köra kondition idag, föredrar att köra det ute men har problem med benhinnorna så ifall det inte skulle funka att köra kondition gymmar jag istället. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback