KOMMER ALDRIG SLUTA

Hellu! Kom alldeles just in från balkongen där jag legat hela eftermiddagen. Är dock skugga där men fortfarande varmt! Igår kväll jobbade jag till cirka halv 10, sedan for jag och träffade Rebecka och killarna. Kom hem rätt sent men var uppe i tid ändå för att köra ben. Väl på gymmet träffade jag Liza så vi körde ihop och h*lvete vad hon slaktade mig haha men goaste känslan efteråt! Sedan åt vi lunch i solen innan jag for hem och duschade och packade för att fara till stan.

Ikväll kommer Sanna hit så ska vi äta tillsammans samt gå en sväng på stan eftersom det är kulturnatta. Ska upp och jobba imorgon så blir inte så mycket mer än så. Hoppas allt är bra med er och att ni får en skön kväll. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback