LAST TIME CALLING ME BABY

Hola! Umeå levererar kungligt väder och jag kan inte vara annat än lycklig om man bortser från allt plugg samt min mage som har gett upp totalt, igen. Varit illamående allt för länge nu och det spelar ingen roll vad jag gör, enda som hjälper är om jag ligger ner typ. Men nu lite om min dag. Hade bageri hela dagen och innan lunch fick vi göra vad vi ville så jag, Jonna och Frida spelade kubb och solade haha. Sedan hade vi en tävling i bageriet, man skulle vara snabbast och sedan skulle resultatet bli bra. Vi var snabbast, men resultatet kan man ju diskutera hahah skrattar bara jag tänker på det.

Efter skolan for jag och tränade. Körde styrka samt backträning och det gick hur bra som helst så var sådär härligt nöjd efteråt. Är inget stort fan av backträning, men vart sugen idag konstigt nog? Sedan har jag ätit och duschat. Ska alldeles strax gå och sova, ska bli så skönt. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback