OTURSVECKAN

Mitt mellanmål just nu: kvarg med granola och nötter toppat med lite jordgubbar och te på sidan
Hej! Hade en så himla bra gårkväll! Först åt jag, Daniela och Sanna hemma hos mig. Sedan gick vi ner på stan och såg hoffmaestro och vilken show dem bjöd på! Jag tror inte jag stod still en enda sekund, var verkligen hur bra som helst live! Dock hade jag lyckats dra på mig en ögoninflammation från helvetet just innan så fick stå med solbrillor som en tönt trots att det regnade. Men det rann bara var ur mina ögon och jag såg knappt något så kändes inte så fräscht. Efteråt for jag och Sanna hem och gick direkt och la oss. Vaknade upp i morse och det var ännu värre, kunde knappt öppna ögonen och hela området kring ögonen var uppsvällda så bestämde för att inte fara och jobba idag. Både för min skull och alla kunders, det är ju så smittsamt. 


Så idag har jag verkligen gjort nada, försökt kurera mig lite bara. Borde ta tag i pluggningen men det går så segt haha. Har slängt iväg massa meddelanden till mamma också som befinner sig i Spanien. Saknar henne lite extra idag både för att det är morsdag samt har jag ingen som kan ta hand om mig haha, dem är allt för bra dessa mammor! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback