SAKER NI KANSKE INTE VISSTE

• Jag ser alltid till att ha några jacked fuel och celsius hemma i kylen, får nästan panik om det inte finns.
• Jag och Daniela ska köpa marsvin ihop, längtar hur mycket som helst.
• Har hatkärlek till att sova själv, skönt att kunna sova i HELA sängen men mysigt att sova med någon.
• Jag lyssnar på musik säkert 80 % av mina dagar. 
• Sommar 2013 var den bästa i hela mitt liv, hoppas på en ännu bättre sommar 2014!  
• Jag föredrar naturgodis framför vanligt lösgodis, och nej det är inte för jag tror det är nyttigare. Tycker helt enkelt det bara är mycket godare.
• Jag tål inte chips och mina vänner detta är inget skämt. De senaste gångerna jag ätit chips har jag spytt, min mage fuckar upp helt och hållet. I lördags åt jag fem chips och ja.. jag spydde.
• Borde egentligen plugga till mitt svenskaprov nu men det är så förbannat tråkigt och jag har ingen motivation. 
 


 




Hej! Såg dig på skolan med en kille i bibblan, är ni tillsammans? Hur som helst var ni söta som socker och jag hoppas ni är det. Sedan undrar jag ifall du kan lägga ut träningstips för rumpan? Din är att döda för.

2014-05-12 // 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback