HEY BABY

Hellu! Har bokstavligen varit död idag. Somnade till och med på lektionen och allt har bara gått segt. När jag äntligen fick sluta for jag iväg och levererade ett förvånansvärt bra pass på gymmet, kan vara för att jag vilat hela helgen haha. Efter jag gymmat klart fort jag hem till mamma och slängde snabbt ihop mina grejer innan jag hoppade på en buss mot pappa.  Har saknat honom så känns grymt att vara här, har saknat min säng här också haha. Nu har jag nyss varit och handlat lite och sitter och äter middag sådär klockan halv åtta på kvällen(Snart). Ska titta på KAKTOH nu sedan invänta paradise. Har ingen ork att plugga ikväll så får bli imorgon. Puss lovies. Ps. Sanna kom hem bara! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback