TRÖTT

Hola! Sitter i skrivande stund och försöker plugga vilket går åt helvete.  Suger verkligen på plugga, har liksom noll motivation till det men ska göra det snart, måste! Hur som helst har dagen varit rätt bra. Vaknade upp till en snötäckt stad och höll på att frysa ihjäl. I skolan bakade vi olika saffransbullar och ja det känns på tok för tidigt men det var sjukt gott! Dock vill jag inte äta en enda saffransbulle till det här året, redan less liksom haha. Efter skolan for jag och körde ben på gymmet, gick faktiskt as bra och tog lite nya ”rekord” så kändes as nice. När jag kom hem gjorde jag mat och nu sitter jag här och ska plugga som sagt. Har varit så jävla trött och seg i veckan, gick och la mig halv nio igår och skulle lätt kunna gå och lägga mig nu. Imorgon har jag i alla fall sovmorgon och efter skolan ska jag jobba. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback