BESVIKEN PÅ VÅRAT LAND

Hej! Igår jobbade jag hela dagen sedan på kvällen följde jag valet. Har ju inte möjligheten att rösta själv för blir arton om en månad. Hade så gärna velat rösta och ni som inte gjorde det trots att ni hade chansen, så jävla dumt bara. Ännu dummare är ni som är en del av dem tretton procenten som stöttade Sveriges äckligaste parti och lät dem bli Sveriges tredje största parti. Har försökt inte tänka på det idag men jag kommer på mig själv hela tiden att jag tänker på detta. Hur kan människor ha hjärta att rösta på sd? Jag får inte in det i mitt huvud. Jag vill inte ha människor runt om mig med rasistiska tankar. Och ja jag skrev på min fb igår att alla som var vän med mig på fb och lagt en röst på sd kunde ta bort mig, och jag menade vartenda ord. Blir bara äcklad att uppenbarligen så röstar folk runt omkring mig på detta parti. Nu hoppas jag bara att de inte får den makt de vill ha och att svenska folket har tänkt om vid nästa val 2018.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback