HÄR KOMMER SEGERTÅGET

Hej! Hade ställt klockan på åtta trots att jag var ledig för att inte mina sovvanor ska fucka ur men somnade ändå om till klockan tio. Sedan dess har jag ätit frukost, lunch, fixat min mail, kollat på bilder från Turkiet och drömt mig bort samt kollat inspobilder. Nu sitter jag och äter/dricker det på bilden ovan som ett pwo snack. Älskar majsen man kan köpa på naturgodiset, en av favoriterna faktiskt! Idag ska jag träna axlar och rygg, vet ej hur det ska gå då jag verkligen har träningsvärk i hela kroppen sedan gårdagens pass. Känns att man inte tränat på ett tag, saker man tyckte var enkelt förut är nu stora utmaningar, som att börja om på noll. Ikväll ska jag fara till min syster, var länge sedan vi sågs plus att hon vill veta lite om Gumbet/Bodrum då hon far dit om någon vecka. Puss. 

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback