MIN HELG

från min och bästis sushikväll 
Hej babes! Länge sedan jag skrev nu men hoppas allt är bra med er! Hade en väldigt bra helg. Började fredagskvällen med party med Frida efter att vi jobbat. Blev lite väl sent och vi båda slocknade direkt vi kom hem. På lördagen var jag först på stan på dagen sedan på eftermiddagen kom Sanna för att göra sushi första gången. Blev väldigt lyckat och väldigt gott! Sedan sov hon hos mig och på söndagen skulle vi båda upp för att arbeta. 


Idag började jag 08.20 och slutade vid tolv. Frida blir arton idag så har bland annat gett henne hennes present. Nu ikväll har jag varit med mamma på maxi och handlat. Skulle egentligen till Holmsund för att träna men min hals blir bara värre och värre så fick skippa träningen idag. Nu ska jag måla naglarna sedan mysa framför min nya favoritserie, orange is the new black.  Var Rebecka som tipsade om den och jag är fast!! Perfekt nu när det bara är några få avsnitt kvar utav KUWK. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback