WE DON´T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN

Hej! Igår var en väldigt bra dag mina vänner. Efter skolan for jag och Frida och lunchade sedan kollade vi i butikerna. Hittade ett par jeans som jag blev helt kär i. Var egentligen ute efter ett par svarta då mina har gått sönder MEN då såg jag ett par ljusa slitna jeans som satt som en smäck så fick bli dem istället. Har länge letat efter ett perfekt par slitna jeans men inga har fallit mig i smaken, dock har jag lite panik över att jag inte har några svarta jeans då det känns som något man måste ha, oh well. Vi hann med en fika också innan jag skulle iväg och jobba. Efter jobbet träffade jag Frida och vi for till lägenheten, fixade oss lite snabbt innan vi förfestade lite. Därefter drog vi vidare och kvällen blev väldigt bra, hade värsta baksmällan idag. Brukar knappt bli bakis men de senaste gångerna har det varit ett helvete dagen efter varje gång. Vi båda försökte i alla fall få i oss en pizza sedan har jag sovit massor. Imorgon ska jag jobba igen sedan bara mysa med mamma på kvällen. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback