YOU KNOW WHAT YOU IN FOR

 
 Hej! Igår kväll kom Daniela hit, vi handlade och sedan såg vi film. Hon sov även här så det var mys! Sedan har jag haft skola som vanligt, drygt med måndagar är att vi har cirka tre timmars hål. Jag och Frida var dock inte i toppform(jag var fortfarande bakis haha) så vi sov typ hela hålet. Sedan for jag förbi hos mamma innan jag for till Holmsund. När jag kom till Holmsund så åt jag ett pwo snack och drack en celsius. Första gången jag skulle träna på över två veckor och var sönder taggad. Levererade ett jävligt bra pass dock blev jag väldigt seg i kroppen i slutet och hade knappt någon ork så fick skynda mig hem och fylla på med energi. Nu ikväll har jag handlat igen haha och inte så mycket mer än så. Blir mys framför bb och ph senare ikväll. Är dessutom ledig imorgon, lovely. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback