WELL... HELLO

 
Heey! Var alltså ungefär 2 månader sedan jag skrev här sist, och på två månader kan mycket hända som förändrar ens liv och även en persons personlighet. Nu har jag i alla fall tänkt dra igång bloggen igen, har väl ingen direkt anledning mer än att jag tänkte det kunde vara kul och för att mycket händer hela tiden som jag vill kunna titta tillbaka på i framtiden. 

Kan dra snabbt hur mitt liv ser ut just nu och var jag gör nu förtiden, inga stora changes men ändå. Har för inte så länge sedan fått ett heltidsjobb på en skola utanför Umeå där jag gör lite olika grejer. Ibland städar jag, ibland bakar jag och ibland står jag i kassan i restaurangen. Trivs hur bra som helst och har världens goaste kollegor så är så glad att jag fick denna tjänst. Jobbar fortfarande på söndagar på Gimobageriet men har bara två söndagar kvar sedan ska jag sluta där, vilket verkligen är en lättnad. Att jobba måndag-fredag 8 timmar varje dag och sedan gå upp även söndagar och fara på en annan arbetsplats är sjukt slitet och motivationen är så gott som slut. Annars så är jag i full gång med körkortet, kör en intensiv kurs på halvfart så är uppe i massa plugg och körningar på min "fria" tid men ska bli så skönt när jag äntligen har körkortet. När jag får tid över tränar jag och umgås med min baby love och mina vänner samt familj. Sanna, min bästavän har ju varit i Teneriffa i tre hela månader och I can´t wait tills hon kommer hem, saknat henne såå mycket sedan har vi massa roliga planer på g. Min storebror som jag senast såg i somras kommer också hem nu till jul och jag ser så mycket framemot det också såklart! Älskar verkligen julen och nyår, happy times!! 

Det var väl allt jag har att säga just nu, ni som vill veta mer om vad jag har för mig får väl fortsätta läsa och följa mina dagar här helt enkelt. Sedan en liten grej jag tänkte börja skriva lite mer om är smink och skönhet, har blivit lite utav en makeup geek senaste tiden och varje tillfälle jag får att lägga lite extra tid på sminket tar jag, love it! Nu ska jag snart äta en pizza med mamma, fancy lördag middag men ack så gott! Sedan ska jag och Vagif plugga, han ska plugga något han har i skolan(han pluggar på universitet) och jag ska plugga körkortsteorin, weey.. haha. Sedan ska vi sova tidigt för vi båda ska jobba imorgon. Puss. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback