ATE BREAKFAST AT GUCCI

Heej! Long time no c men helt ärligt har jag inte så mycket att berätta. Borde börja uppdatera mer, för min egen skull, älskar att kolla bak i mitt arkiv så ska börja blogga oftare igen. För det mesta så är jag i skolan eller på jobbet. Min fria tid spenderar jag med mina närmaste samt lite tid på gymmet när jag hinner också. Har verkligen haft världens slappaste skoldag idag så det var skönt! Nu ska jag fixa lite här hemma sedan dra in mot centrum för att möta bästis för att gå på stan en snabbis sedan gymma. Började förresten dagen med att spräcka en spegel, oh well vi får väl se om det ger mig otur nu i sju år eller om jag slipper. Ikväll kanske min kärlek kommer hit och sover hos mig men vi får se hur det blir. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback