HELGER ÄR KÄRLEK


Hej! Igår efter skolan så mötte jag upp Miranda, vi hade inte setts på cirka tre månader så vi satt i timmar och snackade på café station. Sedan for jag hem och åt middag, senare kom Sanna, Rebecka och Junas hit. Vi gjorde ingenting speciellt men vi har ändå vääldigt kul när vi är med varandra oavsett vad vi gör. Jag och Sanna gick upp tidigt i morse för att hon skulle bjuda mig på hotellfrukost, inte dålig bästis va?? Och oh lord vad god det var. Om ni ska äta frukost i Umeå så gå på Gothards, det är lite dyrt men så värt det. Efter vi hade smält maten for vi och tränade tillsammans. Nu är jag hemma och ska duscha, ikväll kommer Vagge hit och vi ska äta planka till middag, lovely. Ni får ha en bra helg. Puss.  








Wow! Vilken buffé 😍 Åt ni upp allt ni tog er för på bordet? Hur mkt kostade en frukostbordet? Var ligger Goohards Krog i Umeå? 🎀

Svar: Jaa den var toppen! Självklart? Gick en till runda till, till och med ☺☺det kostade ca 200kr för en person och det ligger i samma byggnad som stora hotellet!
Va inte anonym plz🙏🙏 mycket roligare att få veta vem som läser ens blogg!
Sandra Lundmark

2015-02-21 // 18:03:10

Menade, vad en frukostbiljett kostar 😉👏

2015-02-21 // 18:04:05
» Sanna

haahha dör ^^

2015-02-22 // 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback