BARA MATBILDER EH?

Både jag och Sanna är för snygga för att vara med på bild därav bara matbilder, puss
Hellu! Ligger just nu i sängen efter en väldigt bra dag och gårdag. Jobbade inte så jätte länge igår trots att det var mycket att göra, får tacka min arbetskamrat för det som stannade och hjälpte till. När jag slutat kom HAN(ooh) och hämtade mig så åt vi tillsammans innan han skulle iväg på träning. Runt 19 tiden kom Bästis hit så då for vi på Maxi och handlade. Efter många om och men så köpte vi glass, nutte och dricka som vi sedan åt framför step up. Både jag och Sanna älskar den filmen haha vi blir helt galna, för hur snygg är inte Channing for real? Hur som helst så somnade vi lite för sent för att gå upp tidigt och träna med vi fixade det! Passet gick också hur bra som helst efter en succé frukost. Efter vi hade tränat mötte vi upp Yilali och lunchade med honom på bra dag. Ikväll har jag ätit med min andra halva som sedan kommer hit och sover senare ikväll. Nu ska jag fara till Rebecka som kommit hem från huvudstaden. Peace. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback