FREDAG

Hej! For till skolan idag men även som igår så utgick massa lektioner så fick fara hem redan efter första lektionen. Runt ett-tiden mötte jag upp Sanna för att äta lunch på bra dag. Vi for också förbi Gymgrossisten samt min systers jobb för att jag skulle hämta en ansiktsrengöring som jag är besatt av haha, kanske delar med mig av min magiska burk sedan it´s good stuff. Efter vi hade lunchat och sådär gick vi mot gym taggade som få på att få nöta sönder rumpan. Har sån sjuk träningsvärk sedan sist jag körde ben så det tog verkligen emot idag men ändå nöjd med det jag lyckades åstadkomma. Nu ikväll ska jag vara med killen i mitt liv. Vet inte ännu vad vi ska göra så det återstår att se. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback