NEVER CATCH ME FOR REAL

freshness
Holaa! Skolstart idag men när jag väl kom dit så visade det sig att alla lektioner utgår. Lovely när man gått upp för att fara till skolan när man egentligen kunde ha sovit vidare. Jag och min favorit var uppe till två och såg film, så hade varit skönt att sova lite längre men welll well.. Efter att jag har kommit hem har jag bara softat. Lyssnat på musik, läst bloggar och bläddrat lite i en tidning. Ska snart börja tagga igång för ett pass med thebeast. Vi körde ett riktigt mördarpass igår, trodde på riktigt jag skulle dö typ och träningsvärken idag ska vi inte ens tala om.  Men älskar den känslan efteråt, när man tagit ut sig till sin maxgräns, finns det något bättre? Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback