KÄMPAR, SLITER, SVETTAS

Hej! I veckan har jag varit ledig och det har varit såå skönt. Har fått tillräckligt med sömn, ingen stress, tränat massa och myst massa med mitt hjärta. Synd att vädret inte varit något att hurra över i veckan men är glad ändå. Idag ska jag alldeles strax fara till gymmet och köra mitt näst sista pass för veckan och de blir ben, äntligen! Som jag längtat efter benpasset haha. Sedan ikväll ska jag inte göra något speciellt. Imorgon ska jag dricka lite med några kompisar och sedan blir det utgång, vart är ännu oklart men kommer nog bli en toppen kväll! Nu ska jag försöka hitta lite kläder på någon webshop, verkar vara helt omöjligt för mig nu förtiden då jag tycker de mesta är fult haha men ja jag behöver lite nytt. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback