FIX


bild 1: min frukost, är det bendag så är det bild 2: min nya mobil 
Hellu! Igår så tog jag äntligen handen ur handsken och köpte mig en ny mobil. Gymmade nämligen med min gamla mobil i sport bh:n så den blev fuktskadad lol, sedan gick jag tillbaka till min gamla som funkade cirka en vecka innan den började lagga. Är super nöjd med min nya i alla fall, den är gigantisk men börjar gilla det mer och mer faktiskt! 

Idag så har jag varit på stan och gjort lite ärenden, skulle bla köpa ett mobilskal men hittade inte ett enda så har beställt nu istället. Sedan har jag lagat en god lunch och suttit ute på balkongen lite. Snart kommer min pappa och hämtar mig, så ska vi fara och hämta lilla Dominique som ska vara här under tiden Daniela ska bort. Sedan efter de ska jag möta upp Sanna på gymmet och är dyng taggad på ett riktigt svettigt och jobbigt benpass idag! Puss. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback