HEMAVAN

Hola! Sitter nu i soffan efter att ha just anlänt från fjällen. Har varit i fjällen från i torsdagskväll med mamma, Anders(hans band) och Vagge. Har haft riktigt tur med vädret så brände mig första dagen som fan haha, men de hindrade inte mig från en heldag i backen på lördagen också. Backarna var inte super, väldigt ”sockriga” men var kul ändå. Ätit ute en massa, varit på afterski, myst och sovit hur mycket som helst haha. Sedan praktiken började så är jag sjukt trött hela tiden, har inga problem med att sova när som helst, vilket är skönt men också jobbigt ibland när man vill göra saker. På fredagen skulle vi ut till exempel men jag somnar efter maten och vaknar vid tio och då orkar jag inte följa så sover istället lol.

Imorgon är det måndag igen i alla fall och tillbaka till rutinerna, bra träning och bättre mat. Bara tre veckor kvar att praktiken vilket känns tråkigt då jag faktiskt gillar att vara där men samtidigt jobbigt att gå upp så tidigt. Kyss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback