ONE DANCE


bild från idag då jag tränade, var ensam på gymmet så nice! 
Hej! Hoppas ni alla mår bra?? Med mig är det super. Har haft en riktigt lugn helg med min kärlek, somnade nog innan 23 igår kväll. Spenderade veckan och helgen hos pappa, så i fredags då jag var med Sanna i stan följde Vagif med mig till pappa så vi har varit med varandra hela helgen. Igår var vi och lunchade innan vi for en sväng på Ikea sen så for vi hem. Hemma så bjöd jag pappa och Vagif på tacos sedan såg vi gladiatorerna och bara tog det lugnt. Vaknade runt 9 tiden i morse och klockan 12 skulle vi va hos mormor och morfar för att de ville bjuda på smörgåstårta, hur gott är inte det?! När jag droppat av Vagif hos honom for jag och tränade lite. Nu har jag städat garderoben och rummet samt duschat så känner mig riktigt redo för veckan. Kommer bli en bra sådan, kort vecka för är ledig fredag och på torsdagkväll tar jag och mamma vårat pick och pack och flyger till älskade Göteborg. Där vi ska shoppa, vara med min kära bror, äta gott och förhoppningsvis ska jag träffa Daniela också! Puss. 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback