FJÄLLEN OCH NYÅR

Hej! Som ni vet åkte jag i onsdags morse till Hemavan för att fira in det nya året där med mina vänner. Har inte tagit en enda bild, så bra bloggare är jag nä men har haft hur roligt som helst och inte hunnit fota.  2015 var nog det bästa året i mitt liv so far, jag har förändrats så mycket och träffat min kärlek. Jag har bara varit väldigt glad, självklart har dåliga saker hänt som när farmor gick bort. I världen har det väl inte varit så bra om man ska tänka över de, terrordåd, naturkatastrofer mm. Får lite panik när jag tänker på det så hoppas 2016 blir bättre på så sätt.

Idag vaknade jag upp med min älskling som jag saknat så mycket. Vi pluggade tillsammans innan jag for iväg och skulle träna vilket var ett väldigt dumt beslut. Var inte riktigt frisk då jag for till fjällen och är inte helt frisk nu heller men hade sån träningsabstinens så gjorde det ändå. Fick sedan gå hem i kylan så fryser som en tokig nu trots att jag duschat. Imorgon ska jag jobba min sista dag på bageriet sedan får vi se vad jag hittar på. Kyss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback