NYTT ÅR, NYA MÅL

bästa starten på dagen
God morgon stjärnor! Första ”veckan” på det nya året och jag tror många gör förändringar. Även jag, ska försöka äta nyttigare samt träna bättre men just nu är jag sjuk så de går ju inte att träna. Igår åt jag middag med mina babes på vezzo för att ha en liten avskedsmiddag för Junas. Han flyttar ju idag till Portugal, kommer kännas så tomt utan han omkring oss, vi är ju vårat lilla gäng och det känns alltid så konstigt när någon är borta. 


Idag ska jag på körskolan för att göra riskettan och direkt efter det har jag körlektion. Efter det ska jag mysa med Vagif, lär vara ganska slut efter att varit på körskolan i fyra timmar. Hoppas ni får en fin start på den här veckan. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback