NYTT

1. Ansiktsrengöring fr eleven.se. Den här köpte jag egentligen bara för att ha något att ta bort sminket med innan jag kör med min Maria Åkerberg rengöring med min Foreo. Den luktar gudomligt och känns väldigt fräsch. Köpte just den här för den var ekologisk och hade ett bra pris, gillar inte att använda icke ekologiska produkter i min rengöring av ansiktet.
2. Tvål från lush.se. OKEJ har hittat den sötaste tvålen i världen. Duscha i den här och du luktar bokstavligen sockervadd. Lite mycket för min del ibland då den inte känns så ”fräsch” när den luktar så otroligt sött men ibland vill jag lukta godis så då är denna perfekt.

3. intense butter gloss från eleven.se. Det här läppglanset är lika pigmenterat som ett läppstift, så om du gillar den glossiga looken men vill samtidigt ha färg så behöver du detta i ditt liv. Blev kär i den här färgen, lite plommon lila med lite röda toner i sig. 

4. mask of magnaminty från lush.se. Finner inga ord för den här masken, den är otrolig! Har använt den kanske tre gånger och har redan märkt skillnad på min hy. Det är en djuprengörande mask som tar bort finnar samtidigt som den är snäll mot hyn. Den luktar fräscht utav mint och jag har min i kylskåpet, så skönt att lägga en kall mask på ansiktet tycker jag. 


 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback