OMG IT´S SO PRETTY I WANNA DIE

Okej, jag har köpt de finaste paletterna jag någonsin sett och är dunder nöjd. Känns som jag aldrig mer behöver köpa en ny ögonskugga typ. De som är intresserade av smink, som jag haha har nog sett de här paletterna förut och de andra paletterna från Urban Decay, om ni någonsin funderat på köpa en så gör det! Såå fina färger, bra pigment och fantasiskt hållbarhet! Jag beställde mina från kicks.se och fick paketet två dagar efter. 
Hade sån beslutångest då jag skulle välja mellan dessa två, som var mina favoriter så fick bli båda haha. Den övre bilden är 3an och den nedre 2an. Kan inte säga ännu vilken som är min favorit, 2an är väl färger jag brukar använda men 3an har jag läst är finast på folk med gröna ögon så ska bli kul att experimentera lite med den. Fattar ej hur glad man kan bli glad av något som smink, men jag älskar det.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback