SÅ LESS

saknar gc, min kärlek till den ön är något extra
Hej! Sorry för jag inte skrivit något på ett tag men är inte mitt bästa jag just nu. Var på vårdcentralen igår och kollade upp min förkylning, fick lite medicin men dom sa det skulle gå över snart. Vaknar upp i morse och mår värre än vad jag gjort under hela förkylningen. Utöver att jag hade ont i halsen och förkylningen så kändes det som jag skulle svimma bara jag satte mig upp, var yr och mådde illa. Så bestämde mig för att inte jobba idag, var väldigt smart för tror jag bara behöver vila just nu. Har sovit i stor sätt hela dagen, och nu har jag just fått i mig lite taco med mami. Min älskling är påväg hit och när han kommer ska vi fara och köpa lite gotta, behövligt när man är så ynklig haha. Har drömt mig bort till älskade Playa ingles idag, saknar det så mycket! Speciellt då det är jätte kallt ute som nu och jag ligger hemma sjuk. Puss. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback