SJUKLING

 

Hej! Hade verkligen sämsta natten på länge i natt, hostade så jag i stort sätt spydde. Blev så less, tog tre olika mediciner inom en timme och efter den tredje som faktiskt innehåller morfin så somnade jag, var väl helt drogad haha men höll på bli galen. Tyckte så synd om Vagif också eftersom han inte kan sova då jag hostar så mycket. När vi vaknade i morse så åt vi frukost, jag gjorde mig i ordning sedan for vi och åt lunch med Sanna. Blev en ceasar på Mat&Prat alltså dööör för den deras ceasar, vattnas typ i munnen då jag tänker på den. Efter vi hade ätit och sådär så gick jag på stan en stund och nu är jag hemma. Ligger i sängen och har tänt ljus och ska plugga till körkortet.

Ikväll ska jag inte göra något speciellt för imorgon börjar jag jobba igen. Känns inte jobbigt faktiskt för älskar mitt jobb och mina kollegor det enda som känns jobbigt är att jag inte är frisk för fem öre men får vila i helgen. Puss. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback